Open Boulevard 2024

Open Woensdrecht 2024
Zaterdag 02 november 2024
Open single toernooi met winnaars- en verliezersronde.
Maximaal 55 deelnemers
Wedstrijdleiding: Dart Vereniging Woensdrecht
Gemengd toernooi; geen apart toernooi voor Heren/ Dames / Jeugd.
Aantal banen: 11
Vooraf inschrijven: VANAF SEPTEMBER 2025
Zaal open: 17.30 uur
Inschrijven: tot 18.30 uur
Aanvang toernooi: 19.00 uur
Inschrijfgeld € 10,- pp
Prijzengeld = Inschrijfgeld

Inschrijfgeld te voldoen contant en gepast op de dag zelf aan de wedstrijdtafel.
Locatie: Café-zaal Boulevard, Raadhuisstraat 119, 4631 ND Hoogerheide

AAN- EN AFMELDEN
Aangezien de eerdere toernooien druk bezocht waren adviseren wij de deelnemers van het koppeltoernooi zich vooraf in te schrijven omdat het toernooi anders wel eens vol kan zitten! Enkel de aanmeldingen via ons e-mailadres en via de link op de website worden genoteerd als officiële inschrijving. Aanwezig melden via het Facebook evenement telt niet als officiële aanmelding.
(!) Wij verzoeken ook de mensen die zich vooraf hebben ingeschreven, en onverhoopt toch niet kunnen komen, zich dan ook af bij ons af te melden. Aanmeldingen via het inschrijfformulier worden handmatig verwerkt op de website; het kan dus even duren voor Uw naam op de lijst inschrijvingen staat.

OPZET
De darttoernooien van Dart Vereniging Woensdrecht zijn open toernooien; dat betekend dat iedereen kan deelnemen aan dit toernooi. Je hoeft dus niet lid te zijn van de RDF of een vereniging. Het is een gemengd toernooi, dus zowel mannen, vrouwen als jeugd kan deelnemen.
De opzet van de darttoernooien bij DVW zijn altijd als volgt;
We starten met een poulesysteem (loting), in een poule van 4 speel je drie potjes van 3 legs, ieder punt telt. De twee spelers met de meeste punten gaan door naar de winnaarsronde, de twee spelers met de minste punten naar de verliezersronde. In een poule van 5 gaan de 3 spelers met de meeste punten door naar de winnaarsronde.
De winnaars- en verliezersronde zijn de knock-outrondes, verlies je dan lig je uit het toernooi. Na de verliespartij dien je nog wel een wedstrijd te schrijven.
In de winnaarsronde en de verliezersronde hebben de 1e t/m 4e plaats prijs en de hoogste uitworp. Prijzen worden alleen met de prijsuitreiking uitgedeeld, inden men eerder vertrekt gaat de prijs naar de vereniging.

INSCHRIJVINGEN:
1) Rudi Minnebach