Sponsors

Dart Vereniging Woensdrecht kan als kleine vereniging altijd sponsors gebruiken. Wat kunnen wij voor onze sponsor betekenen?
Dart Vereniging Woensdrecht vermeld de sponsors op de website en Facebook. Ook tijdens onze open toernooien en tijdens de promotie van deze toernooien zorgen wij ervoor de onze sponsors gepromoot worden.

Waar gebruiken wij sponsormiddelen voor?
Wij gebruiken de sponsormiddelen voor het organiseren van Open toernooien. Denk hierbij aan prijzengeld en het aanschaffen van materialen als nieuwe dartborden en dergelijke. Ook kunnen wij leuke prijzen gebruiken als aanvulling op het prijzengeld bij toernooien.
In 2021 wil DVW graag een Reunie toernooi organiseren voor het 25 jarige bestaan van de vereniging. Het zou fantastisch zijn om een bekende Nederlandse darter te kunnen boeken voor dit evenement.

Sponsors

Cafe Boulevard